Nr.: + Artikelnummer: |
Omschrijving: |
1--050390 |
geleidebus samengesteld |
1.1--024430 |
glijring achter |
1.2--024410 |
glijring voor |
1.3--011520 |
kegelsmeernippel |
|
|
2--050890 |
glijbuis met kogelkoppeling AT / 60 |
2.1--051540 |
schokdemperhouder vkt-uitvoering |
|
|
2.2--026270 |
ring |
|
|
2.3--023170 |
stootrubber |
|
|
2.4--027420 |
schokdemper voor oploopinrichting |
|
|
|
|
2.5--016100 |
borgbout voor schokdemper RD 12 x 43 |
2.6--050710 |
glijbuis samengesteld met aanslag |
|
|
2.8--149960 |
kogelkoppeling ww-N 150-F 1 2000 kg |
2.9--032971 |
steunstrip metaal, v.kogelkoppeling |
2.10--008170 |
zeskantbout M 12 x 85 |
|
|
2.12--011090 |
zeskantmoer M 12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3--015800 |
manchet voor ABV 25, AEV en AER |
4--013040 |
klem voor manchet |
|
|
5--008890 |
zeskantbout |
6--010600 |
kroonmoer |
|
|
7--011700 |
splitpen 3,2 x 30 |
8--021610 |
remhevel |
9--051340 |
handremstang samengesteld |
10--016060 |
borgbout v. handremstang RD 10 x 25 |
11--016040 |
borgbout voor remhefboom kompleet |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12--012720 |
sl-borgring gegalv. |
13--089470 |
handremhevel |
13.1--051220 |
handremhevel zonder binnendelen li. |
13.2--028990 |
tandboog staalblad 5 |
13.3--152990 |
drukstang gegalv. |
13.4--018810 |
drukveer voor handrem 1,5 |
13.5--018580 |
drukknop voor handremhevel |
13.6--012740 |
sl-borgring gegalv. |
14--018860 |
torsieveer schroefvorm 2,5 vanaf 1976 |
14.1--029730 |
torsieveer schroefvorm C 2,5 tot 1976 |
15--021860 |
blokkeerhevel vanaf 1976 |
15.1--086220 |
sperhevel G. tot 1976 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17--012730 |
sl-borgring gegalv. |
18--027070 |
instelhoek 40 x 30 |
19--006850 |
onderlegring |
20--008390 |
zeskantbout |
21--006690 |
waaierschijf |
22--011020 |
zeskantmoer gegalv. M 6 |
23--035010 |
breekkabel met haken, 1000 mm lang |
23.1--035000 |
breekkabel |
23.2--024240 |
afbreekring, oud # 2323 - 968,2 |
23.3--005290 |
karabijnhaken 115 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|